Gyakori kérdések
Mikor kapom meg a rendelt terméket, és hogyan tudok fizetni?
A szállítási idő általában 1-3 munkanap, a fizetés történhet bankkártyával, átutalással vagy utánvéttel.
Részleteket elolvashatod a Szállítás és fizetés oldalon.
Mennyi idő a jótállás, és mit kell tennem probléma esetén?
Az általunk forgalmazott 10.000 Ft értékhatár alatti termékekre 1 hónap (kivétel, ha a termék oldalán külön jelölve van), 10.000 Ft étékhatér felett 1 év, 150.000 Ft értékhatár felett 2 év, 250.000 Ft értékhatár felett 3 év jótállást vállalunk.
Jótállási probléma esetén töltsd ki a kapcsolati űrlapot.
14 napos fogyasztói elállási nyilatkozat mintát rendeléskor elküldjük email-ben, vagy letöltheted innen:
A weboldalon feltüntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek.
A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk!
Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk.
Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek!