A  CubeShop.hu webáruházunk ún. süti vagy cookie file-okat használ, melyek a szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információk: ÁSZF és Adatvédelem Elgfogadom
Menü

Új termékek

Megújult külső, tartalmas belsőt takar!

Azon dolgoztunk, hogy egy felhasználó barát, egyszerű, átlátható webáruházat készítsünk, ahol minden szükséges információ könnyen, gyorsan és egyszerűen elérhető vásárlóinknak.

Honlapunk nem csak külsőleg újult meg, hanem a szerkezete is teljesen átalakult.

A főoldal a mai elvárásoknak megfelelően letisztult, ahonnan egy-két kattintással könnyen a számodra megfelelő helyre tudsz navigálni.

Új termékeinket 6 fő kategóriába, majd további alkategóriákba rendeztük az áttekinthetőség érdekében. Ha még így sem találod a számodra megfelelő terméket, akkor használd a kategória oldali termékszűrőt, vagy a megújult teljes képernyős keresőt.

Termékeink között böngészve megtalálod a legújabb notebookokat, monitorokat, és a hozzájuk tartozó kiegészítőket, és ha nem szeretnél bajlódni a számítógéped összeszerelésével, akkor nálunk találsz előre összeállított asztali számítógépeket vagy All In One gépeket.

Továbbá forgalmazunk perifériákat, komponenseket, LED televíziókat és drónokat stb...

Válogass a több mint 5000 új termékünk közül, vagy nézd meg a felújított és újracsomagolt számítástechnikai termékeket tartalmazó webáruházunkat, ahol különleges, egyedülálló szolgáltatásokkal várunk.

Néhány példa amiért megéri minket választani, ha használt laptopot monitort számítógépet vásárolsz.

  • 24 hónap garancia, amely akár 5 évre is kiterjeszthető
  • Igényeidre szabható memória és háttértároló
  • Windows 10 operáció rendszer
  • Ingyenes házhoz szállítás

 

Kérdéseidre megpróbálunk mielőbb válaszolni, ehhez írj nekünk az info@cubeshop.hu e-mail címre, vagy használd az azonnali üzenet küldéshez a képernyő jobb alsó sarkában található messenger gombot.

 

Mielőtt írsz nekünk, kérünk olvasd el a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszainkat.

 

Regisztráció után tudok csak rendelni?

NEM. Nálunk regisztráció nélkül is rendelhetsz, a szükséges adatok megadása után.

 

Miért jó nálatok regisztrált vásárlóknak lenni?

Mert csak regisztrált vásárlóink tudják igénybe venni a törzsvásárlói programunk által nyújtott kedvezményeket. Ezen kívül belépést követően minden információ, mint pl. rendelés történet, rendelési állapotok, vagy letölthető anyagok elérhetőek lesznek a profilodban.

 

Regisztrációmmal együtt hírlevélre is automatikusan feliratkozok?

NEM. A jelenlegi jogszabályok értelmében a feliratkozás csak önkéntes alapon történhet, a felhasználó kifejezett hozzájárulásával. Ezért, ha nem szeretnél lemaradni az akcióinkról, újdonságainkról, akkor külön be kell pipálnod a hozzájárulásod a regisztráció során, vagy utólag a profilodban tudod igényelni. Regisztráció nélkül is van lehetőséged hírlevél feliratkozásra a főoldalon.

 

Személyesen át tudom venni a termék(ek)et?

NEM. Kizárólag online értékesítünk, személyes átvételre nincs lehetőség.

 

Hogyan tudok rendelni?

Első lépésként tedd a választott termék(ek)et a kosárba, ezt egyszerűen a termék oldalon a “Kosárba rakom”, kategória oldalon pedig a kosár ikonra kattintva tudod megtenni.

(A rendszer csak raktáron levő termékeinket engedi kosárba tenni)

Ez után a jobb felső sarokba a kosár gombra kattintva navigálj a kosár oldalra, hogy megtekintsd a tartalmát. Itt tudod módosítani a mennyiséget vagy további termékeket is hozzá adhatsz, illetve törölheted is azokat. Mikor mindent beállítottál kattints a “Tovább a pénztárba” gombra.

Itt meg kell adnod a rendelés teljesítéséhez szükséges információkat, az e-mail címed, Vezeték és Kereszt neved, telefonszámod.

Végül ne felejtsd el bepipálni a hírlevél feliratkozáshoz szükséges mezőt, hogy ne maradj le az akciónkról, újdonságainkról!

Majd a “Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintás után meg kell adnod a szállítási címed.

Figyelj, hogy minden adatot pontosan tölts ki!

A következő oldalhoz kattints a “Tovább a fizetési módokhoz”, ahol ki tudod választani hogyan szeretnéd kivezetni a rendelésed.

  • Barion bankkártyás fizetés: A leggyorsabb és legkényelmesebb módja a vételár kiegyenlítésének. Bővebb információt a bankkártyás fizetésről ide kattintva olvashatsz.
  • Banki átutalás: Valamivel időigényesebb a bankkártyás fizetésnél, de itt is előre fizeted a vételárat. Miután beérkezett hozzánk az összeg, akkor kezdjük meg a rendelésed feldolgozását.
  • Utánvéttel: Ezen opció választásakor az áru átvételekor a futárnak kell átadnod az összeget kézbesítéskor. Fontos, hogy a futárnál nem tudsz bankkártyával, csak készpénzzel fizetni, illetve hűségpontot vagy kupont nem lehet beváltani, mert nem tudjuk jóváírni a számlán!

Ezen az oldalon lentebb meg tudod adni a számlázási címed, ha eltér a postázási címtől, vagy esetleg cégként vásárolsz. (Céges vásárlóként ne felejtsd el az adószámot is megadni)

Miután mindent beállítottál kattints a “Tovább az összegzésre”

Végül egy összesítő oldalra kerülsz, ahol ellenőrzés és alul az ÁSZF elfogadása után véglegesíteni tudod a rendelésed.

Bankkártyás fizetés esetén átirányít az oldal a Barion biztonságos fizetési felületére, ahol bankkártyád adatai megadása után egy kattintással ki tudod fizetni a rendelésed.

Ezek után nincs más dolgod, mint hátradőlni és várni hogy futár hozza a csomagod :)

 

Mikor kapom meg a rendelt termék(ek)et?

A készleten levő termékeket általában 1-2 munkanapon belül házhozszállítjuk.

A házhoz szállításról bővebben itt olvashatsz.

 

Hogyan tudom lemondani a rendelésem?

Amennyiben elküldted rendelésed, de időközben meggondoltad magad, mielőbb írj üzenetet az info@cubeshop.hu e-mail címre. Előfordulhat hogy a csomagot már átadtuk a futárszolgálatnak, ez esetben azt javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét.

 

Gyártói vagy bolti garanciát adunk?

A termékeink többségére gyártói, néhány termék esetében az importőr nagykereskedő vállalja a garanciát. Bolti garanciát nem vállalunk termékeinkre.

 

A termék garancia időn belül meghibásodott, hogyan tudom megjavítani?

Az új termékeink hazai nagykereskedőktől származnak, hivatalos magyarországi garanciával rendelkeznek. Legtöbb termék mint pl. Asus, Lenovo, Dell, Dji, Msi, Hp, Epson stb... rendelkezik magyarországi szervizhálózattal, probléma esetén keresd fel a hozzád legközelebbi szerviz pontot.

Amelyik gyártó terméke nem rendelkezik hazai szervizhálózattal, azok szervizelését rajtunk keresztül tudod megoldani. Ez esetben írj az info@cubeshop.hu e-mail címre.

 

Hogyan gyakorolhatom az elállási jogot?

A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

Elállási szándékodat jelezd nekünk az info@cubeshop.hu e-mail címre, miután válaszul megküldjük a visszaküldéshez szükséges információkat.

A terméket csak hiánytalanul, hibátlan (csak kipróbált) állapotban vesszük vissza, amit átvétel után ellenőrzünk. A nem rendeltetés szerű használat, sérülés miatt keletkezett esetleges értékcsökkenés, vagy hibás termék esetén a visszavásárlást jogunkban áll megtagadni.

Keresés